Blogger Widgets

Tuesday, February 2, 2010

Kajian tentang sifat manusia

Posted by moonlight at 10:56 PM 1 comments
Bismillahirrahmanirrahim...

Salam u olz..heheh...u olz tu..mcm la ade org bace blog aku ni kan...hahah..tak pe la saje nak tulis..mmg tak de keje...jadi mai la kite menulis pe yang kite dapat atau bace..heheh...
td mase main2 internet ngan facebook..aku terjumpa la kuiz2 mcm ni..benda ni pun da lama ada..dari dulu lagi..seme ni kajian dari doktor fadhilah kamsah..ada yang betul atau kena..ade gak yang tak tul kan..hehe..skang aku nk ulas pe yang telah di kaji atas bulan kelahiran aku...