Blogger Widgets

Saturday, February 7, 2015

TURUN NAIK

Posted by moonlight at 7:11 PM
Assalamualaikum..

wah lama tak berceloteh kat blog tersayang ni.. sy tau ada yang baca.. tak pe.. sy suka anda nk tau kehidupan sy.. itu menunjukkan yang sy penting dlm hidup anda dan anda sedang mendoakan yang baik2 utk sy.. sy pun.. yang baik2 sy doakan utk anda semua.. malah utk semua my lovely customer.. thanks bg sokongan pada D'Moon Apparel.. 

dlm kehidupan ni ada naik dan turun nya kan.. sama juga dengan sy.. hehe.. niaga pun ada naik dan turun.. itu normal.. malah iman kita pun ada naik turun.. ada yang bising bila minyak naik.. salah kan semua yang kat atas.. walhal cuba berbalik pada agama kita.. tidak akan terjadi sesuatu kalau tidak dengan izin Allah.. igt tu.. jgn merungut.. tp byk kan bersyukur.. usah sibuk dgn politik.. baik kita sibuk dengan cari ilmu agama.. itu yang terbaik dan bekalan kekal kita.. buat amalan terbaik bekalan di sana yang kekal.. en hubby selalu ckp.. kita akan masuk syurga dengan RAHMAT ALLAH.. cuba buat yang terbaik.. kita manusia tak lari dari kesilapan.. sama2 kita berubah ke arah kebaikan..

dan sekarang pula minyak pun dah turun..jom syukur pada rahmat Allah ni..walau sejujurnya sy sedikit risau.. myk turun means negara kita dah hampir sama dengan negara yang matawang nya sangat rendah.. sama2 kita usaha stabil kan ekonomi kita.. jgn lupa juga mintak pada yang Maha Berkuasa.. Allah.. hanya dia dapat menjadikan sesuatu..

semua yang berlaku ni mmg dah tertulis dan dah ditetapkan Allah..sama juga kesabaran sy yang ada turun dan naik..kami diuji dengan masih menunggu zuriat.. kdg2 sy boleh senyum dan tenang dengan pertanyaan org sekeliling atau melihat org lain bahagia dengan anak2(tiba2 sebak).. tp kdg2 sy tak sabar dengan semua ni.. itu normal.. hanya mereka yang terpilih diuji begini.. bukan senang nk jaga hati kan.. berusaha!!! biar graf kita naikkkk je.. tak nak naik turun lagi dah.. tlg doakan kami.. doakan kami dpt baby tahun ni.. teringin sangat.. :( hanya Allah dpt balas budi baik kalian.. hanya doa yang kami harapkan..

ok kita lupakan yang emo ni.. tak leh layan sangat.. haha.. en hubby pelik dah 3 mggu sayang dia ni tak ngadap cerita korea.. haha.. sbb nya dah habis tgk semua cerita yang best.. sbb tu tak tgk dah.. tgh cari mood lagi.. biasa lah kan mood pun ada naik dan turun kan.. haha..kalau ada cadangan cerita korea best jgn segan2 bgtau eh.. thanks :)

p/s : en hubby panggil ahliyya je semalam.. hahah.. nnti kita cerita apa maksud ahliyya dan apa cerita sebaliknya.. hehe

thanks for reading!!! :)

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers