Blogger Widgets

Thursday, August 16, 2012

10082012

Posted by moonlight at 10:00 PM
10/08/2012 Jumaat


21 Ramadhan 1433H

jam 1.25 pagi.. ma menghembuskan nafasnya yang terakhir..di hospital..dengan ditemani anak2 cucu2 dan menantu2..dan di ajar mengucap oleh bak..ma menghembuskan nafas dengan tenang..

bak ade ckp..sebelum ma muntah2 pagi tu..ma sempat solat dhuha..kebiasaan nya ma wat dalam jam 10 atau 11..tapi hari tu ma wat awal skit...syukur ma sempat jumpa dengan dhuha..ma selalu mengaji lepas subuh..ma tak pernah penat tuk sediakan juadah tuk anak2 dan suami..ma sentiasa melakukan yang terbaik tuk anak2 nya..

pe pun..sy redha..da sampai masa ma kembali pada penciptanya..dan ma pergi hari yang baik dan bulan yang baik..harap sangat ma di sana pun mendapat ganjaran yang baik dari ALLAH..amin..

cuma sedikit terkilan..tak sempat bawak ma beli tudung..ma tak sempat jumpa adik..ma tak sempat pakai baju raya yang di jahit nya awal2..tapi ma di pakaikan baju sembahyang yang ma jahit sendiri tuk di pakai hari raya..kami adik beradik sepakat pakaikan ma baju sembahyang tu pada jenazah ma..dan kami tunaikan permintaan ma jika die meninggal, letakkan kain sulam Allah atas kerandanya..

dan ramai sedara2 kwn2 ma datang menziarah ma sampai penuh satu rumah..terima kasih semua..dan majlis tahlil pun ramai yang hadir sampai tak muat rumah atas dan mkn rumah bawah..syukur..ALLAH mungkin nak tunjuk yang ma bahagia di sana..tlg doakan ma sy ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan ditempatkan di syurga..amin...

Seminggu sudah berlalu ma meninggal kan kami..kami akan tetap doakan yang terbaik tuk ma..Alhamdulillah..ma meninggalkan anak2 boleh mendoakan ma..terima kasih ma atas segalanya..Muni sayang ma sangat2.. :(

Alfatihah...~~

1 comments:

sharifah aida said...

fatma tahu munie kuat... sabar ye.. fatma terkejut dpt berita ri tu.. apepon Takziah dari kami utk keluarga munie..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers