Blogger Widgets

Friday, May 9, 2014

PROMOTE PAGE SKIT

Posted by moonlight at 1:52 PM
Assalamualaikum dan salam sejahtera.. :)

Bersua lagi kita di sini.. eh eh.. perasan lagi ade org baca blog ni ha...tak pe la.. nak cakap dengan diri je la kan...boleh ke boleh?

ok.. lepas ni Alhamdulillah.. Allah memudahkan jalan untuk aku pilih jalan aku sendiri untuk mencari rezeki.. mungkin sedikit ketakutan sebab tak pernah ha tak kerja bawah orang ni. asyik jadi kuli je kan.. apa salahnya belajar berniaga pula.. kan perniagaan nabi dah kata 9/10 dari sumber rezeki..

semoga Allah permudahkan jalan.. tapi sebenarnya aku tak ada perancangan pun..hahah...buat je apa yang boleh.. sambil-sambil doa semoga en hubby di murahkan rezeki dan banyak-banyak duit dan kaya di dunia dan akhirat.. Wah best pula kan boleh menaip dan jari ni menari-nari atas keyboard ni.. mmg saya suke menulis sebenarnya.. tak kisah lah ayat mcm mana pun.. eh bukan menulis.. menaip..menulis suka juga..tapi tulisan saya hanya saya je yang paham..hahaha...

ok.. apa sy tengah usahakan sekarang yer?

Sy join SHAKLEE.. join pun FREE MEMBERSHIP.. beli dalam RM650 uv pulak 200 lebih.. mcm tu lebih kurang.. kumpul-kumpul order dengan akak.. alhamdulillah.. syukur.. Allah lah rezeki kot SHAKLEE.. .tapi kalau masuk ahli bayar nya murah sangat.. RM75 je seumur hidup.

Ni page FB SHAKLEE sy (KLIK PADA GAMBAR) - SUDI-SUDI LAH LIKE ..Thanks :) :



jadi pada yang nak beli produk suplemen TERBAIK ni..boleh roger saya yer.. insyaAllah sy boleh bantu.. :)

Selain itu saya pun ada buat kek kat rumah..KEK KARAMEL je... dan kawasan delivery hanya KUALA TERENGGANU..maaf buat luar dari kawasan..insyaAllah..mana tau rezeki nnti boleh keluar..

Ni page FB MUNIELICIOUS (KLIK PADA GAMBAR) - SUDI-SUDI LAH LIKE ..Thanks :) :



Apa lagi yer saya buat..saya pun jual  GARAM BUKIT WANGIAN LAVENDER:


Ada lagi ha..sy juga jual baju jubah dan blouse sopan.. jadi jika ada yang berminat boleh tengok pada album link FB sy kat bawah ni.. nak add sebagai kawan pun boleh... tak ada masalah... :D



Jangan risau.. semua harga berpatutan.. dan dijamin sangat cantik dan kain berkualiti..

Ok lah panjang pula promote ha.. nnti kalau ada update lagi saya akan post lagi.. jangan pula segan nak jengah blog saya ni yer..

Thank my lovely readers.. :x

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers