Blogger Widgets

Thursday, October 9, 2014

MRS untuk chicken pox & sebagai perapi rambut

Posted by moonlight at 3:46 PM
[ MRS untuk chicken pox & sebagai perapi rambut ]

Soalan :

Assalamualaikum. Sy nk tnye MRS boleh tak digunakan untuk rawat atau bg keselesaan pd yg chicken pox dan lagi 1 MRS boleh dpkai bersama perapi rambut yg lain,rambut akan jadi rosak ke?customer tanya...


Jawapan :
Walaikumussalam..trima kasih kerana bertanya. Untuk chiken pox ia disebabkan jangkitan kuman pada badan dan tidak balas metabolisma badan untuk melawan jangkitan.ia melibatkan jangkitan pada darah.Tindak balas metabolisma badan untuk melawan jangkitan menyebabkan timbulnya kegatalan dan ruam pada badan.MRs mampu membantu pesakit mengurangkan rasa gatal dan tak selesa akibat tindak balas metabolisma badan ini.dengan cara di sapu ke tempat yg berkenaan.
--
Soalan kedua :
Berkenaan dengan rambut rosak bila guna MRs bersama perapi rambut komesial..

Jawapan : 
Ada dua tindakbalas disini yg perlu kita faham.MRS adalah 100 organik dan ia dari campuran minyak kelapa dara dan minyak pati bunga. Tiada kesan sampingan pada rambut dan ianya terbukti tidak merbahaya.berkenaan penggunaan bersama perapi komersil yg tak organik.ia mungkin di sebabkan bahan aktif yg ada di dlm perapi rambut yg mungkin ada bahan kimia yg tak sesuai pada rambut yg telah di rawat dengan bahan organik.

Saranan saya.. gunakn mrs dahulu untuk mereka yg ada masalah rambut. Sekiranya rambut dah ok..boleh gunakan perapi rambut.dan jangan lupa shampoo rambut.perapi rambut hanya bertindak pada permukaan rambut sahaja.bukan pada akar rambut.berbeza dengan Mrs yg dibuat dari minyak kelapa dara yg sememangnya di akui baik untuk merawat akar rambut dan menguatkan rambut.


30ml - RM39.90
50ml - RM69.90

PM ke FB @ whatsapp 013 912 2428


0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers